xbebegimx günde 200 gr kafeini geçmemek şartıyla içilebilir. İnternette hangi kahve ne kadar kafein var yazıyo. Ben başlarda 1 Türk kahvesi içiyordum sadece. Suan 34. Haftadayım artık pek takılmıyorum canım cok çekerse 2 Türk kahvesi yada 1 Türk kahvesi, 1 bol sütlü hafif nescafe olarak içiyorum. Hatta her aksam yemekte yarım bardak cola da içiyorum. Bir sorunum yok şükür. Tabi herkesin hamileliği farklı olabiliyor. Belki kan değerlerinizde bir anormallik görmüş o yüzden size öyle demiştir. Yine gittiğinizde bi sorarsınız ☺️