Mesela 32+2,3,4,5 olarak o haftanın içinde herhangi bi günde gittiğinde çalışabilir raporu alamıyor muyuz?? Ben son adet tarihine göre hesaplayıp 32. Haftamda gittiğimde ultrasonda bebek ilerde diyebiliyor ya mesela son adet tarihine göre 32. Haftamda gittim diyelim Dr ultrasona göre bir hafta ilerde dese bebek 33 haftalık olmuş oluyor o zaman rapor almada sorun olur mu