Aysse28 Merhaba kızlar aranızda idrar yolu enfeksiyonu geçirip progestan kullanan var mı? 18 haftalık hamileyim kanamam yok şimdiye kadar riskli bir gebeliğim yoktu progestan neden kullanıyorum anlayamadım yardımcı olur musunuz 😞
aogoya Aysse28 ben uzun bir süre kullandım hatta doktorum ne zaman bırakmak istersen kendini iyi hissedersen bırak yok ben bırakmak istemiyorum sonuna kadar içicem dersende iç bir zararı yokmuş
KayraKuzusu Aynı şey bu hafta başıma geldi,20+5haftalığız enfeksiyon+kum döküyorum. Progestan verdi doktor bebeği korumak amacıyla. Herhangi bir risk olduğundan değil tamamen korumak için
Gzm3848 Merhaba bugün ben de aynı şeyi yaşadım 17 haftalık hamileyim idrarımda yanma var çok enfeksiyon çıktı doktor sancıdan dolayı progestan verdi . Ayrıca antibiyotik ve suda eriyen toz verdi. Siz nasıl oldunuz antibiyotik kullandınız mı