Merhabalar , benim arkadasim ve ablasi orada dogum yapti memnun kaldilar, yanlis hatirlamiyorsam Fatma hanima gittiler iyi bir dr oldugunu soyluyorlardi hep banada onermislerdi eskiden orada oturuyorduk sonra tasindik 🙂 onun disinda acil durumlarda vs surekli gittigimiz bir hastaneydi temiz ve ilgili gorunuyorlar genel olarak ama dogum olayi farkli tabi 🙂