36+1 haftadan herkese merhaba 🥰 dün kontroldeydim doktor bebeğin gelişiminin önde gittigini söyledi 3300 Gr olmuş şuan.Bu sorun değil zaten sezaryen olacak fakat sancin kasılman olursa direk geliyorsun dedi.Bebegin kafası biraz aşağı yerleşmiş dedi.Ben biraz tedirgin oldum ya doğum başlarsa ben anlamazsam diye.Nst de sancı çıkmadı.Ara ara yalancı sancılarım oluyor ama dinlenince geçiyor yada bebek biyerde toplanıyor.Bebek doğum kanalına girerse sonrasında sezaryen olabilir miyim? İlk doğumumda oğlum kanala yerleşmedigi için 40+3 te sezaryan olmuştum.