gencanneecikk Kızlar 34+5 olduk hemoglobin düşüklüğüm vardı enson pazartesi tahlile gidicem ilaç kullandım bitti ilaçlar hemoglobin yükseltebilecek yöntemleriniz var mı?
gencanneecikk gencanneecikk Kız kimse mi bilmiyo biseyyyy binde bir görülen bir hastalığa mi kapıldım acaba 😄heyoooo👋👋👋
gencanneecikk selinsmother 80 çıkıyor doktorum en az 100 olması lazım dedi yani yurtdışı değerlerine göre öyle
selinsmother gencanneecikk doğuma yakın düşük olunca takviye yapılıyor diye biliyorum ☺️ malesef kendi imkanlarımızla yükseltemiyoruz gebelikte çok insanın düşük çıkıyor
bettyx gencanneecikk benim 75 değerim kan hapı kullandım takviye edici gıdada demir vardı nakilde oluyorum her yıl 1 kez vücut tüketiyor yapacak bişey yok ben daha ne yapayım anemi hastasıyım
gencanneecikk selinsmother Bana da doktor takviye yapacaktı baya düşük değerlerim ama önce bı kapsül ve ilaç tedavisi deneyelim dedi eğer değerlerin yükselmezse kan deposu bağlanacak dedi 🥲
Cikoleyla Benim en son 8.1’di, Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım ben ama. Demir yüklemesi yapıldı. Çok düşükse size de demir falan yükleyebilirler damardan.
bettyx gencanneecikk bir yerden sonra bünye alışıyor bence benim en son değerim 27’di şu an ki halim iyi yani 🤣 ama ilk hamile kaldığım zamanda kanım çekildi sanmıştım 🤣🤣 baya düşmüştü değerlerim bir şekilde ortalamaya getirdim diyelim
gencanneecikk selinsmother bilmiyorum ki adını hicc dikkat etmedim ettiysemde hatırlamıyorum kullanmayı bırakalı 10 gün oluyo
bettyx selinsmother yardımcı olur mu bilmiyorum ama benim 27-75e çıkmasını sağladı gyno ferro sanoldu adı
gencanneecikk bettyx bu yaşıma kadar kokusunu dahi sevmediğim maydanozu gece saat 9 da deli gibi arattirdim sen düşün 😄