Gzdmrt2905 Merve2154 kan uyuşmazlığı demek annenin rh (-) baba rh(+) olması durumudur. Bizde de var doktoruna söylediğinde yönlendiriyor seni sıkıntı oluşturacak bir durum değil merak etme
Tugba54_ Merve2154 bende negatif eşim pozitif canım bir kanama vs. Olmadıgı sürece 28. Haftada iğne vuruluyosun birde doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre tekrar vuruluyosun
elvinimmm Merve2154 benim kanim - esimin pozitif doktora kan uyusmazligimizn oldugnu söyledim 28.haftamda kan uyuşmazlığı icin tahlil yapiyo igneyi yazabilmesi için tahlili yaptim negatif sonucu cikinca ignemi yazdi ve yaptırdım
MalkOc Kan uyuşmazlı demek eşlerden birinin kanının negatif olması demektir. Sonradan cıkan bısey değil canım basından belli olan bısey. Benım negatif eşimin pozıtıf. Doktora gittinizde direkt söylüyosunuz ztn ona göre kan uyuşmazlığı iğnesi vuruluyosunuz
Merve2154 Benim tek sıkıntım doktor test yaptı ama iğne vurulamazsin dedi şuan 2 aylık korkuyorum bu yüzden
minnakannesi08 Merve2154 belirli haftada iğne olman gerekli canım benim erken kanamam olunca vurulmuştum bu seferkindede leke gelince vurdular 28 haftayı beklemeden birde doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakıp ona göre tekrar vuruluyorsun
Merve2154 minnakannesi08 benim testim negatif çıkmadı pozitif çıktı o yüzden iğne yapmadılar korkuyorum bir şey olur diye
Merve2154 minnakannesi08 inşallah canım inşallah ilk çocuğumuz bu kadar heveslenmişken kötü bir şey olacak diye tereddüt içerisindeyim