didemmmm1705 Eşime uyuz teşhisi konuldu bende şuan yok ama Cildiye metrin losyon vermiş. Benimde kullanabileceğimi söylemiş. 12 saat krem ile uyumam gerekmiş. Okuduğumda az zararı olduğu yazıyor bebeğe napim bilemedim
Pembesarelle2 didemmmm1705 Metrin , kwalland ve karışım kremlerden kullandım fakat gebe değildim yinede doktoruna sormanda fayda var canım , beyaz sirkede iyi geliyor
Yagmurkoksal_61 didemmmm1705 ben kullanmıştım 3,5 aylk hamileydm o zaman doktor ilk 3 sydan snra kullanılabileceğini en masum kremin bu oldugunu söylemişti
didemmmm1705 Haftasonu kendi doktoruma Ulaşamadığımdan bir sizlere sorim dedim. Acil yardımcı olabilecek var mı