foreverlove aşırı bi kasık ağrısı var regl olacak gibi. Bebek sürekli toplanıyor sertleşiyor ama nstyw gittim mi sancı mancı yok :) Hastanede bi sakinleşiyor bizimki :) Bebek doğum pozisyonunda ama kanala girmedi hala yukarıda… Bakalım inşallah suni sancıyla kısa sürede kavuşuruz