nur6565 Kızlarrrrr gebelikte OMEGA 3 ve balık yağı kullandınız mı kullandıysanız ne zaman başladınız balık tüketemiyorum😥
duyguluuuu hiç kullanmadim haftanin 3 günü balik yiyorum çünkü gerek yok dedi dr. , keşke balik yiyebilseniz 😏
Gizem36 Ben 13 haftada başladım ocean mummy kullanıyorum şuan 20 haftamdayim..kendim isteyerek basladim
Melekg Asla kullanamıyorum ilkinde de içemedim şimdide aldım öyle duruyor çok iğrenç bişey genzinde kokuyor
Pnrstrl Ben 18. Haftamda başladım doktor yazdı direk bende balık yiyemeyenlerdenim ‘İmom’ yazdı bana doktorum
Tahamine7341 nur6565 ne alaka bunu nerdrn çıkardın Allah aşkına illa açık açık oraya doktorum reçeteye yazdı mı diyelim tövbe ya
nur6565 Tahamine7341 bu ne biçim cevap istemiyorsan yazma ablacım simirlenme ne bileyim reçete etmiş etmemiş binbir çeşit var sonuçta