Edaannuur Cinsiyet kaçıncı haftada öğrendiniz? Şu an 12+3 deyiz 20 martta gideceğim kontrole. O zaman öğrenir miyim?
Ayezhanim Edaannuur ilk kızımı 14. Haftada kesin öğrendim bunda da 15.haftada benziyor dedi bekliyorum bakalım
Senaykork Edaannuur bana 13 haftalıkken kıza benziyor dediler doğru çıktı ama bnden tavsiye erkenden alışveriş yapma 18 haftamda erkeğe benzetmislerdi 20 ye kadar bekle
Simayla Edaannuur be kardeşim 14 haftadayım daha öğrenemedik meraktan çarşamba kontrolumüz var inşallah öğreniriz
Senaykork Ayezhanim değişmedi ama şöyle anlatıyım 13 haftalıkken devlet kıza benziyor dedi 15+6 yken özel kız dedi ben birsuru alışveriş ve cinsiyet partisi yaptım , 17+5 te devlet erkeğe benziyor dedi 20+2 de özel net kız dedi ama birsuru stres yaşadım
Fatoooooommm Minis122 11+5 de söylediği doğru mu çıktı yani doktorunuzun tahmini ? cinsiyetini ne bi de ?Bende 11+6 da gideceğim de
Minis122 Fatoooooommm evet 3 ayri doktor cinsiyet icin bakti 11+5 te devlette erkege benziyor dedi. Ozelden 15+2 de erkek dedi doger devlette gittigim doktorum hala cinsiyet goremedi
Medine05yasar Edaannuur özel hastanede 15 haftalıkken öğrendim devlet hastanesinde daha geç öğrene bilirsiniz