Paramedik16 Elifmstf555 gümüş kapak aldım ama hiç kullanmadım canım lansinoh krem ve göğüs pedi kullandım ilk zamanlar biraz yara oluyor acıyor ama benim öyle aman aman olmamıştı
SheeR Elifmstf555 genelde doğumdan 2 hafta önce kullanılması öneriliyor bende öyle yapacağım inşallah
Gizzgzz Elifmstf555 kapağı 27. Haftada kullanmaya başladım ama 2 3 gün de 1 saat falan kullanıyorum bazen krem kullanıyorum dönüşümlü olarak
yagmur50 Elifmstf555 7. aya girdiğimde gümüş kapak kullanmaya başladım sabah takıyorum akşama kadar çıkarmıyorum
Zeeynep1 Elifmstf555 lansion krem kullandım doğumdan 1 hafta önce flaan şükür çok ağrım sızım olmadı. Sadece sagarken ağrı hissetmiştim.