Nevsevmom benim kalp şeklinde ters ve geriye yapışık 17. haftada hala karından görünmüyor sadece kesenin ucunu görebildik muayeneler alttan oluyor inşallah bi sonraki randevumda düzelmiş olur doktorum ben hiç böyle bir rahim yapısı görmedim benim hocalarım da görmedi ama tıp kitaplarında yazıyor beni korkutuyorsun dedi😂😂😂 düşük riskim yok ne olur düzelmezse dedim manevra hareketiyle biraz düzeltilebiliyormuş bunun için 36. haftayı beklemek gerekiyor dedi benim gibi olanlar varmış ama 12. haftada en geç rahim dönüyormuş ben de beklemedeyim ilk gebeliğim