ensensr23 Bebekleriniz en çok hangi aylarda durgunlaştı? 20.haftadan itibaren baya hiperaktiftik biz ama son bir haftadır eskisi gibi hiperaktif değil 28 haftalığım sizlerde durum ne?
Emineedrk ensensr23 25. Haftadan 30. Haftaya kadar çok fazla hareket etmiyordu iki gün çok güzelse hareketleri diğer gün daha azdı 30dan sonra her gün hareketli şuan 🥹
Zeze1792 ensensr23 benim de 28. Hafta. Geçen hafta nerdeyse tüm gün hareketsiz duruyordu. Şimdi tekrar coştu
Opecert ensensr23 28 de benmde öyleydi 3-4 gün hic hissetmedim bile 29 dan sonra değişti rutine ger döndük o haftalarda bebek pozisyon değiştiryormuş o yüzden hissedilmiyomuyş bir kç gün hareketler
ecemhurmetli ensensr23 araştırdım yeri daraldıkça hareket etme isteği de azarlıyormus google amca öyle söylüyor 🥹
Emineedrk ensensr23 33-34 teyken tekmeler biraz can acıtıyo ben artık hıçkırıklarını bile anlıyorum o kadar güzel ki 😅🥰
Gizzgzz ensensr23 belki bu gün kıyafetlerini flaan ütüledim yoruldum diye hissetmedim dedim ama herkes söylüyor gerçekten galiba 28 de ağırlaşıyor hareketleri bakalım yarın nasıl olacak alıştım da sürekli oynamasına şimdi boşlukta hissediyorum kendimi
ensensr23 Gizzgzz ayy öyle gerçekten sürekli bir vurma halinde olunca bende de boşluk oldu. Sağlıklı olsunlarda varsın vurrmadınlar.
Gizzgzz ensensr23 dürtüyor um sürekli valla içim rahat etmiyor dün geceye kadar ağlıyordum nolur vurma uyumam lazım diye şimdi ağlıyorum vur da uyumayım diye
atlasinannesi_ İlk tekmesini kaçıncı haftada hissettiniz? Ben ilk 20 de hissettim 24 haftalık olduk artık daha net tekmeleri
ensensr23 Opecert öyleymiş sanırım. Bianda tekmeler durunca boşluk hissi oluştu. Tabi korkuda oluyor bişey oldumu diye.