civcivim- Herkese selamlar arkadaşlar, 18 haftalık gebeyim canım çok ekşi çekiyor. Limonu tuzlayıp yiyorum anca kesiyor bir zararı olur mu sizce
Silanizz_00 civcivim- limonu çok yeme düşüğe sebeb oluyormus bende deli gibi limon tuzlayıp yiyordum kuzenim hamile.kaldiginda doktoru ona limon çok yeme düşük yapar dekis o da bana söyledi çok yeme diye sende ye ama aşırıya kaçma bence
Patito__ civcivim- limon ve tuz. Bence zarrli tuz zaten hamilelkte dikkt edilmeli. Limonda cok tuketilirse tansiyon dusurur ve seker yukselteblr Asiriya kacmayin derim
Silanizz_00 civcivim- benimkinin cinsiyeti daha belli değil canım ya 10haftaligim Çarşamba günü doktor randevum var galiba bilemez daha erken heralde
Silanizz_00 Selamcanim işte hep öyle derler ya ye eksiyi falan ondan hayırlısı sağlıklı olsunda ister kız ister erkek