merve1650 Kızlar 3.5 yaşınsa kızımın ön dişi kırıldı.nasıl bir yol izlednz başına gelen varmı çarşamba tekrar doktora götürcem yemek yemiyor acıyo diyor
Deletedmom_106 merve1650 canım bilgim yok geçmiş olsun. Götürsen iyi olur baya diğer dişleri de sıkıntılı gbi. Süt dişler önemli deil dyp ihmal etmemek gerekiyo.
beyzaburaksahin merve1650 nekadar doğru bilmiyorum ama kırılan parçayla doktora hemen götürülürse eski haline geyirebiliyrolarmış dedi bir anne o yaptırmış ama nekadar doğru bilmiyorum