beyaz00pptya1 bnde de pco vr cnm oyuzden soyle yapiorm yumrtlama pik oldugunda 14-16 gunlerde adet olmassam ve gebelikte negatifse hala dr a gidip sokturucu almak lazım. Birde prolaktin olcumu hic yaptirdinizmi bnm yuksekti ilac kullanacagm hep sonra baya duzeldi adetlerm gec yumrtluyorum ama en azindn oluorm