karperisi Kızlar normal aralığı gebelikte kaç ? Hastanede 10/11 - 8 7 falan çıkıyor iki gündür 135/90 138:90 çıkıyor gebelik için yüksek mi ve başım ağrımaya başlıyor bu arada yarın tam 16 haftalık oluyoruz
Iremnurrmemis23 karperisi canım tansiyon iyi değil baş ağrısında iyi değil doktorun bana büyük 14. Ve üstü küçük 9.ve üstü olursa hemen gel dedi acile bile olsa git dedi
Medine05yasar karperisi ben de 16 haftalık hamileyim günlük en düşük tansiyonum 13 zaman zaman 17 olduğuda oluyor her akşam acildeyiz 13 geçmez inşallah tansiyonun
karperisi Iremnurrmemis23 benımkı yüksek mi acaba normale göre sınırı geçmemiş ama bünye meselesi de olabilir öi
karperisi Medine05yasar insallah camım ya senınde bas ağrısı yapıyor mu benım hemen zonklama oluyor askında bu bende haftalardır ara ara oluyor baş ağrısı şeklinde tansiyon alerim yoktu yeni aldım bir de limonlu su içip düşürüyorum geçiyor ağrım sızım
Iremnurrmemis23 karperisi büyük 14. Küçük 9 görürse hiç bekleme git canım ve sürekli baş ağrın oluyorsa onuda doktoruna mutlaka söyle sürekli baş ağrı olmasıda iyi değil
karperisi Iremnurrmemis23 haftada bir oluyor :( baş ağrısı neden riskli acaba kan hacminden hormonlardan diyorlar ama
Iremnurrmemis23 karperisi yüksek tansiyon ve sürekli yani hergün olan baş ağrısı gebelik zehirlenmesi diyorlar onun için doktorlar tansiyon yüksek olunca hemen gelin diyorlar düşürene kadarda göndermiyorlar