bimelek_ Merhaba anneler, doğum yapalı 6 ay oldu. Acaba şu an gebelik testi yapsam çift çizgi çıkar mı vücudumda hormon kalmış mıdır?
bimelek_ Ahsenveannesi doğumdan sonra beta hcg hormonu hemen atılmıyor ya onun süresini sormak istiyorum aslında