ArvenMom Kızlar 2 3 dakikadan uzun süren karnımda sanki pıt pıt pıt atma hissi oldu hatta şaşırdım kendi nabzım olabilir mi yok değil yaşayan var mı kaçıncı haftada hissetiniz acaba
Mommy61 ArvenMom evet ama bazen sırtüstü yattığınızda tansiyon düşüyor, bebeğin de nabzı yükseliyor o pıt pıt ondan da oluyor
YagmurAnnesi ArvenMom muhtemelen hıçkırık canım. Kaçıncı haftada hissetmeye başladım hatırlamıyorum ama bahsettiğin hıçkırık oluyor
ArvenMom Esraliiii ay hiç bilmiyorum kızım aşırı kurtlu bi bebek ama uzun sürdü nabzım değil acaba olabilir mi diye düşündüm
Eceecim ArvenMom valla ilk 30 ların başındaydı sanırım. Şimdi 37 deyiz dün gece de hıçkırıyordu. ☺️☺️💙
Mommy61 ArvenMom evett bir de baş aşağı pozisyonda ise iyice hayret verici oluyor vajinaya yakın bi pıtlama 😁
Aynenkanka ArvenMom ayy evet çok tatlı oluyo 😁 o hıçkırdığında aferin oğlum ciğerlerini geliştir böyle diyorum 🫠 nabız diyenler de olmuş ihtimali var ama benim mesela genelde oturduğumda oluyor