Hemsireanneeeee Kızlar bebeğimin hareketini hissedemiyorum hala. 19+6 da sadece göbek deliğimde bi tekme hissettim o kadar. Şuan 20+3 üz. Aynı durumda olan var mı
Benvebebegim Hemsireanneeeee tekmeyi nasıl hissettiniz ? Ben de 20 haftalığım tekme tarzı bişey henüz hissetmedim. Bazen gıdıklanma tarzı hissediyorum bu tekme mi oluyor anlamadım