Hatice081989 Tahminde bulanan herkese teşekkür ederim ama resmen burda bunu düşünüp kendimizi yıpratıyormusuz😊
Nezosikra Hatice081989 yinede merak edip soruyoruz banada Çok kiz diyen olmuştu 3 kızım var bide evde bugün öğrendik erkekmiş rabbim herkese 2 meyvesinden de tattirsin inşallah herkesin eksiğini tamamlasın
Hatice081989 Nezosikra ya tabiki ayrım olduğundan değil insan biri olsa diğerine meraklaniyor normal olarak benimde bir kızım var 😊 merak ediyoruz soruyoruz ne kadar da olsa etkileniyoruz, sizin adınıza da çok sevindim sagliklica gelsin inşallah minik adam ❤️
Nezosikra Hatice081989 sağolasın canım inşallah rabbim herkese 2 meyvesindende tattirsin inşallah insan neyi yoksa onu istiyor anlıyorum seni umarım seninkide erkektir kızının yanına bi gardas olur
Hatice081989 Elilar2225 yıpraniyoruz demedim öncelikle etkileniyoruz dedim, ne oldugu farketmez birini tadınca 2. De herkes diğerini arzu eder tabiki ikiside benim evladım polemik yaratmaya çalışmayın lütfen.
Elilar2225 Hatice081989 ne polemiği Allah aşkına güldürmeyin normal yazmışım. Ayrıca evet kendimizi yıpratıyormuşuz yazmışsınız