Maalesef Elazığ da değilim ben Trabzondayım 2. Serklajım 20+6 günlük yarın 21 inşallah şimdilik iyi ve sağlıklı gibiyiz günlerim bebeğim için yatmak hayattan ev işinden uzak kalmakla geçiyor ya örgü örüyorum ya telefon bakıyorum ki günler saatler geçsin yoksa geçmiyor zaman siz nasılsınız kaç haftalık oldunuz