mervesu12 korkmanıza gerek yok sizin biraz erken başlamış Bol bol su için yürüyüş yapın bebek baskı yapıyor kendini doğuma hazırlıyor oyüzden ağrı oluyo kasığınızda doktorunuzdan magnezyum takviyesi alabilirsiniz benim 35+2 şuan aynı şeyleri yaşıyorum daha yeni başladım magnezyum içmeye doktorum takviye olarak verdi biraz daha iyi şuan kasıklarım yürüyüş yaptığımda geçiyor gevşiyor