kelebek62 Merhaba kızlar Benim adetime 2 gün var ama clearblue nin dijital erken gebelik testini yaptım ve pozitif yani (1-2 +) çıktı. Çünkü göğüs hassasiyeti hafif bulantı ve uyku isteğim arttı. Bu testin aynısını yapan oldu mu?