Allahım hepimizin bebeğine ve bizlere sağlık sıhhat versin .. Okurken sebepsizce ağladım bende bu haftalarımda bu hazırlıkları yapmayı planlıyordum ama depremden dolayı hala evimize girmeyi bırakın daha Kahramanmaraş a bile gidemedik 🥺 inşallah gitmeyi planlıyoruz son ayımda yetiştirebilirim hepimizin duası birbirimize kabul olur nolur dua edin bizlere herşey güzel olsun 🥺 bizde 32.haftaya girdik bugün..