81Seyma81 benim kimyasal gebelik geçirdikten 8 ay sonra hamile kaldım, kendinizi üzüntüye sıkıntıya sokmayın en önemlisi bence o stres oldukça vücut bazı şeyleri geciktiriyor benim fikrime göre. Çok geçmiş olsun umarım en yakın zamanda Allah gönlünüze göre nasip eder sağlıkla sıhhatle bebeğiniz olur Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah herkesin sağlıkla sıhhatle kucağına bebeğini alıp büyütmesini nasip etsin inşallah