Ruzgarr
Kızlar 21.haftamdayim ama yemek yeme isteğim yok.canım hiçbirşey çekmiyor.günde 2 öğün yersem ne ala.zorluyorum kendimi elimden geldigince canim istemesede ayran,süt,meyve,peynir,yumurta hergün tüketmeye özen gösteriyorum ama isteyerek yada zevkle yemiyorum.hiç acikmadigim halde zoraki yemek yiyorum çoğu zaman.ilk gebeligimdede boyleydi.bende mi sorun var anlamıyorum ki.millet hapur hupur yiyor sinirim bozuluyor 😀 hatta eşim benden çok yiyor.bu arada Allaha şükür bebeğimin gelisimi iyi 2 haftada önde.