Kızlar merhaba herkese sağlıklı günler diliyorum . 15+3 de özel dr a gittik . 4D ultrason ile tüm ölçümlerini yaptı çok şükür haftası ile uyumlu herşey. Cinsyetini daha önce hiç sormamıştık öğrenmemiştik . Pat diye Cinsiyeti için de erkek çocuk dedi . Kesin mi dedik evet dedi. Heves ettim alışveriş yapmak istiyorum . Bu haftalarda kesin midir cinsiyeti