Esra_57 bir hfta ondeydi gelişimi bide solunumda sknti olmayınca girmedi çok şükür kuveze. Benm rahmim hafif kalp şeklinde yeri daralıyor birde adenomyosiz teshisim vardı. Bu hamileliğimde de erken doğum riskim var yine bekliyoruz. Sagsalim sihhatle gelsinler insaAllah . Ebeler bir bebek kuveze girecekse yüksek haftada dogup girende var daha erken doğup girmeyende var demişlerdi. İçinizi ferah tutun.hem kuvezde onların sağlığı için ondanda korkmuyorum ben sonu güzel olsun❤️