piiremsesinannesiii Julyyy ben canım haftalardır geçmiyor idrarda da kanda da enfeksiyon tek kullandık gece içilen antibiyotik kullanıyorum
Julyyy piiremsesinannesiii bende öyleyim kullandığımız antibiyotiklerin bı zararı yoktu dimi bebeğimize ?? Dokturuma sordum ama insan endişeleniyor. Bide belirtin neydi senin kuzum
piiremsesinannesiii Julyyy doktorun verdiği ilaçları kullanıyoruz zararlı olan bir şeyi vermezler bize için rahat olsun ve belirtim yok aslında düzenli olarak ben kan ve idrar veriyorum orda çıkıyordiğer türlü bir şikayetten dolayı değil