alakayamaydanoz Kizlar programa göre ve son adet tarihine göre 7 hafta 3 günlük hamileyim. Kendi hesabıma yani iliskli gününe göre de 5 haftalık 3 günlük diye biliyorum. Keseyi görmüştüm nokta gibiydi ne zaman gitmem gerek kalp atışı için?
alakayamaydanoz Sahnedekimadam 23.02 de gittim çok yeni gebelik dedi nokta gibiydi bir kac haftaya gel kalp atışını duyalım dedi.
Aytekin1 Kendi hesabına göre değil son adet tarihinin ilk gününe göre ve usg de kese boyutuna göre hesaplanıyo
Aytekin1 alakayamaydanoz ay benimde 18 ocak ne tesadüf :) ben perşembe günü gittim kalp atışını duydum şükür kese boyutuna bakıp 7+4 haftalık olduğunu söyledi doktorum
balimiscat Benimde 21 Ocak 🙈 keseyi gördük önümüzdeki hafta kalp atışını dinlemeye gel dedi ama zaman geçmiyor sanki 🥲😂
balimiscat alakayamaydanoz annelik işte 🥲 nasıl geçiyor peki günlerimiz yakın ya mide bulantısı uyku falan
balimiscat alakayamaydanoz benim arada sadece uykum geliyor onun dışında bişey olmayınca kendimi hamile gibi hissetmiyorum ondan kalp atışını duysam rahatlayacağım 🥲
Happy20 Kızlar ben 3 haftamin sonunda keseyi gördüm 6 Şubat’ta aşılama oldum 27 Şubat’ta keseyi gördüm