Düzenli adet oluyorum 28 29 günde bir bu ay ovülasyon testi yapıyorum hep aynı saatlerde ancak ovülasyon testi hep silik çıktı takvime göre bugün yarın yumurtlama günüm ama benim testim git gide silikleşiyor birde adetten sonra bir iki kere hafif kırmızı olmuştu test ama hem adet bitimi hemen yumurtlama olmaz diye hemde dahada koyulaşması lazım dediler o yüzden dikkate almadım pek anlamadım ben böylemi oluyor bu testler yapmaya devam etmelimiyim