Silaaa_2 Tuba26- 29+4üm bende tam aksine sürekli hareketli çok baya hareketli azalma olmadı özellikle geceleri hareketli bence Bi doktoruna sor görüş bu konuyu canım
Slaedz 27de olmuştu 31. Haftaya kadar falan bu haftalarda azalması normal uyku moduna çok giriyorlar artık
Tuba26- Slaedz aynen öyle diyende var atıyor ama eski hareketleri kalmayınca bende panik yaptım sonra 2 satte 10 kere hareket atması normal dediler bakalım dinliyorum bende