Tubazeynepalin Benim bebeğimde hamileyken hergün hıçkırıyordu 30dan sonra çok artmıştı, her hafta ultrasonda bile denk geliyordu hatta hıçkırırken bakmıştık doktorumla ultrasondan, çok iştahlı olacak bu çocuk demişti, gerçekten arkadaşlar bebeğim şuanda 37 günlük ve inanılmaz iştahlı emzirmeme rağmen 1 buçuk kilo aldı 1 ayda 😂