Semanurzumra1 telaş yapmayın benimde aynısı olmuştu kanda çıktı 5 haftalıktı Dr keseyi görememişti 1 hafta sonra gel dedi gittim 5 hafta 6 günlükken keseyi gördük kalp atışı içinde 1 hafta sonra tekrar gel dedi bu çarşamba gideceğim, sizinde süreç bu şekilde ilerleyecek hiç telaşlanmayın o yüzden