AysegulKrgln Kızlar bugün itibariyle 39. Haftamıza girdik ama benim bebişin keyfi daha çatmadı 🐣 Normal doğum istediğim için bir belirti bekliyorum ama oda yok. Sizde durumlar nasıl 😊
1Busenur1 AysegulKrgln benimki de nazlı pazartesi suni sancı ile doğum yapacağım nasipse 39 haftalık olacağız tam 🥰
AysegulKrgln @1Busenur1 suni sancıyı siz mi istediniz doktorunuz mu suni sancıyla doğumu başlatalım dedi 😊 benimde pazartesi kontrolüm var bakalım bana ne diyecek bu gidişle 40’ı bulacak benim doğurmam 🥲
1Busenur1 AysegulKrgln pazartesi 39 oluyorum daha geleceği yok bu kızcenin dedi doktorum açılmam da yoktu suni sancıyla açılma olur mu dedim olur dedi o zaman yapalım dedim doktorumda onayladı kendi sancım Şuanlık ara ara vuruyor nışanım da geldi beklemedeyim bişey olmazsa pazartesi suni sancı verilecek
Gokci Benim de 39 haftalık oldu yoğun akıntı dışında başka bi şikayetim veya belirtim yok. 40 haftayı da geçmek istemiyorum. Suni sancıdan da korkuyorum açıkçası
AysegulKrgln 1Busenur1 hayırlısı olsun inşAllah Rabbim şimdiden yardımcın olsun 😊. Bebişlerimize sağ salim kavuşalım Allah’ın izniyle gerisi hiç önemli değil 😇
Smyraa Ay ben de 39+1 oldum kızımda tık yok🥹 oğlum 37+ da doğmuştu. Kız daha erken gelir dediler ama öyle olmadı☺️ salı günü gidicem yine kontrole. Artık en son cuma gününe kadar bekliycez. Sonrası suni sancı gibi 🙄😨😀
AysegulKrgln @Smyraa bende 39+1 oldum benimde kız ☺️ bizim kızlar nazlı olucak galiba 😁 inşAllah kontrol gününe kadar gelir bizim bebişler 🐣