Bet1 Mervegedik22- surda bekleyim 2. Sezeryanim olacak bende tam 38+0 de olmak istiyorum bebeğin gelişimi iyiyse verirler mi acaba o güne 🌸
Melisasak145 Mervegedik22- bende 35 haftamda gün aldım 38+0 da alıyorum oğlumu kucağıma insallah 28 Mart 💟
Mervegedik22- Bet1 benimde ikinci o yüzden bende merak ediyorum genel olarak hangi tarihlere veriyolar diye ☺️
Sltkylmz gulsumkoc_88 Bende 38+1 Pazartesi günü sezeryan olacağım Allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin ☺️
Setny Bende aynı haftadayım 15 Mart Çarşamba günü alacağım kesin tarih 2.sezaryanım olacak çok az kaldı🤭 ve benim hiç bişey yapasım yok gece uyku yok gündüzde uyumak istiyorum çocuk uyuduğu zaman 😅🤭
Mervegedik22- Setny ben genel olarak iyiyim ya çocuktan yana sıkıntım yokta merak ediyorum bende pazarteis günü gün alicam bende ☺️
Setny Mervegedik22- ben gün aldım kuzum 10nisan dedi ama çok uzun geldi bana ya 😒 sana verdi mi tarih son kontrol28 Mart eğer müsaitlik varsa uygun olursa soylicem 5 nisana çeksin en azından diye öyle düşünüyorum ama bakalım
Pinaryldz06 Mervegedik22- 34+4 de perşembe günü gittim kontrole doktorum 38+5 de alacam bi aksilik olmazsa dedi 7 nisan a doğum için gün verdi inşallah🥰benim 2. Hamileliğim ilkinde 41 de sezeryan olmuştum.
Mervegedik22- Setny 7 nisana aldik canım günü 39+1 haftalıkken kavusucaz inşallah şuan 35+6yiz sizin kaç haftalik şuan tam
Mervegedik22- Setny benim cumaya denk geliyo nasip olursa. Seninde pazartesiye denk geliyo canım hayırlısı olsun hepimiz için