Aysemsimsekk Kızlar kızlar 32+4 haftalığız şimdi farkettim iç çamaşırımın göğüs ucunun geldiği kısımda beyazımsı bir şeyler oluşmuş ama kurumuş süt mü oluyor acaba iyi mi kötü mü doğum habercisi mi
mucizem___ Aysemsimsekk evet bende de cok oluyor ve ara ara kaşıntı kuruluk oluyor kreme şimdiden başlamak lazım gibi hissediyorum catlak oluşmaması İcin 26+2 günlük hamileyim
Dilekkdgn Bende de oldu sanırım 17.haftadan itibarendi,doktorum sorun yok normal fakat dokunup sıkma sakın dedi 😊 hala devam ediyor 28.haftadayım
Nagihannn789 Bende de geliyor ama rengi beyaz değil sarı biraz sıkınca falan sarı sıvı geliyor süt böyle mi oluyor rengi beyaz olmasu gerekmiyor mu ilk gebeligim tecrübem yok o yüzden anlamıyorum
Azra41 mucizem___ haftan küçük 32 yi bekle. Ama tabi doktoruna da danış bide catlaklik kişiyle alakalı birşey ne kadar krem kullanımı olsada çatlıyor mesela ben hiç kullanmadim karnıma çatlamadi gibi gibi ..
mucizem___ Azra41 özelikle sol gögüs ucunda yogun bir kaşınma hissesi oluyor dokunmamaya calışıyorum mikrop falan kaptırmayayım DİE ve devamlı kurumuş bir beyazlık oluyor gögüs ucum da var acaba cok sütüm mü olacak diyorum
Azra41 mucizem___ hormonlardan ötürü süt salgiliyorsun maşallah tabi sütun çok az olur bişey diyemem ama duş alırken çok sıcak suyla almamaya çalış sıcak sudan oturude akıyor bide kaşima doğumu tetikler bu yüzden doktorlarda erkenden krem surdurtmezler 🤷 valla benim göğüs altım çatır catir çatladı 😄 inan gram umrumda değil hatta daha da güzel gözüküyor çatlaklarım 😍