Ben de Progestan ı fitil kullanıyorum daha önce 5 6 hafta kadar da iğne oldum işte şimdi de gece yatmadan önce kullanıyorum hatta doktorum dedi ki eczaneden alırken bu ilacın ağızdan alınacağını falan söyleyebilir eczacılar dedi he he de geç dedi fitil olarak kullanacaksın o zaman daha etkili ve faydalı oluyor dedi hepimize şifa olsun bebeklerimize şifa olsun kızlar