Kızlar daha önce bu testten yapmıştım negatifken kuruma cizgisi olarak ince bir çizgi çıkmıştı o yüzden bu sefer yaptığımda da pek güvenemedim ancak bu sefer diğerinden farklı daha belirgin bu çizgi, aynı marka olduğunu farketseydim bu markadan almazdım ama sizce bu da mı kuru cizgisidir regle 4-5 gün kala yaptım bu testimi ?
