meral1734 Merhabalar 40+1 haftalik gebeyim hala sancım yok bugun nst ye girdigim dogumhanedeki nöbetçi doktor 10 gün daha beklemem söyledi normal mi sizce yoksa başka doktora gitmelimiyim