14imren14 Dedim ya su içmek iyi ama kilo aldırmaz bebeğe. Hamilelikte suyu bebek kilo alsın diye için demiyorlar ki. Enfeksiyonu engeller ,kabızlık gibi rahatsızlıkları engeller. Sadece hamilelikte değil normal de de bol su içilmesi tavsiye ediliyor.