shrbnaltn Bugün çatı muanesi oldum hiç açılma yok dedi acaba açılma nasıl olur ? ebe doktorum daha bir şey demedi ama 38+3 Allah’ın izni ile 1 hafta 2 gün sonra kızıma kavuşacağım inşallah 🤲dualarınızı eksik etmeyin bizim gibi marta kavuşacaklar var mı
merve_sayar shrbnaltn Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende 38 deyim daha açılma yok sizinki normal mi sezeryan mi?
Rabia06 shrbnaltn Hayırlısı ile alalım kucagımıza İnşallah bizimde 24 mart olarak gözüküyo 38+1 haftalıgız çatı muayanesi olduk henüz açılma yarım santımmiş bebek dönmüş ama daha tam rahime yerleşmemiş 40 haftayı bulur demişti bakalım bekliyoruz bizde 🥺❤️
Elif-Atalay35 Bende pazartesi 38 oluyorum çatı muayenesi yapılmadı daha bende de giden gelen sancı vs yok 25 Mart gözüküyor doğumum normal istiyorum ama hayırlısı olsun
shrbnaltn merve_sayar amin teşekkür ederim canım inşallah sende sağ Salim kucağına alırsın inşallah normal istiyoruz ama ebe gördü falan da doktorum da bir şey söylemedi açılma yok dediler
Bde Benmde doktorum 17 Mart’ta çağırdı cr hazırlığı için sanırım 20 Mart’ta sezaryan olacagim tam günü net söylemedi onu 17 de ogrenicez
gizempekerr Bizimde 38+4 bugün gittik açılma gözükmüyor baş aşağıda kanala daha girmemiş 18 gibi gelir dedi tahmini hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🙏🏼
Rabia06 shrbnaltn Allah Allah yanlış mı hesaplamış acaba doktorun bende de cok az açılma var yarım santım bakalım paşa keyifleri ne zaman isticek gelmeyi 🤷🏻♀️
Rabia06 shrbnaltn Allah allah belki bebiş 2 gün önden gidiyodur ondandır canım Aklına kötü şeyler gelmesin ☺️