Sagolasin cnm aslında pazartesi başka doktora gittim bir kaç güne catlar dedi cuma günü kaza oldu cumartesi başka doktora gittim bana bunları söyledi biraz şekilsiz olduğu için anlayamadım çatlayıp catlamadigini dedi ben deprem de hamileydim bebeğimi kaybettim kürtaj oldum aslında bu ay tedavim vardı kaza ile oldu kalirmiyim hiç bilmiyorum ama sanki yumurtlama olmuş gibi geldi bana da