Heyecanliannecik Kızlar bat normalde 10 ki hiç oynama olmazdı bundan. 4-5 gün önce test yaptım negatif çıktı Şuan yapmaya cesaretim yok belirtimde yok gibi sadece karın gurultum fazla birde gazım 🫣 benim gibi böyle bekleyen var mııı
zuleyha234_ Heyecanliannecik benimde bat 8 9 10 du daha olmadim salı günü test yaptim negatif çıktı ama bir gün öncesinden leke gelmişti bir haftadirda akıntım ve adet olucakmisim gibi bel ağrim var bide arada sol göğsümün ucu sızlıyor
Comeasli Heyecanliannecik adetim düzensiz normalde 4 şubatta olması gerekiyirdu bende dayanamayıp 29 ocakta yaptım çıkmadı yok dedim aman dedim adet günüm geldi olmadim meğer geç dollenmeymjs 11 şubatta hamile oldugumu ogrendim
mickey Heyecanliannecik Benim de bat 7-8 Marttı. Bugün 11 Mart hala reglm gelmedi. Dün kan verdim 4.38 çıktı. Gebelik var mı yok mu bilemedim
Heyecanliannecik Ben pazartesiye kadar bekleyeceğim sanırım bekleyebilirsemm🥹 direkt gidip kan vermek daha doğru olacak sanırım ve evet bende de akıntı var çok yoğun değil amaa
Heyecanliannecik mickey bence takip edin yani 2 gün sonra pazartesi tekrar kan verin yükselme olur inşallah
alitalia Heyecanliannecik benim de reglim bir kaç gün erken gelir normalde. Bende bugün en geç regl gelmesini bekliyordum ama olmadım. Çok ağrım var silik çıkan erken gebelik testim de var ama hala emin değilim yarın sabah yine ilk idrarla test yapacağım bakalım 🤔