essyagiz Selamlar bayanlar, Kızım 38+3’te 3368 gr olmuş. Nst çekildim geçen hafta sancım ortalama 40’larda iken bu hafta 75-80-90 larda çıktı 20 dakikada 7 kez yükselip alçaldı. En küçük değer 40 çıktı. Doktor çok sancım yokmuş gibi davrandı ama bu doğum sancısı olmuyor mu? Ben sancı hissetmiyorum ama değerler çok yüksek geldi bana☺️ Sizlerin nasıl merak ettim?