Esragungor34 karolin ohanoğlu ve semra yüksel doktorların asistanlatına muayene oldum ikisinden de memnun kaldım bi sıkıntı olduğunda uzmana danışmadan hareket etmiyorlar zaten. Uzman dr ne kadar iyiyse asistanlarda iyi oluyor diye düşünüyorum. O yüzden sorun etmedim hiç. Ama doğum bilmiyorum bende orda düşünüyorum. Randevu alırken de aynı dr almayı bekliyorum mrhs talep oluşturuyorum. Bebekle alakalı her türlü bilgiyi aldım şimdiye kadar ama ultrason kağıdında bebeğimin yüzünü verme vs olmuyo tabiki. Herkes özel olmak ister ama herkese özel bir alaka mümkün değil o kalabalıkta o yüzden prosedür neyse o. Güler yüzlü muayene olmak ve bebeğimle alakalı bilgi almak bana yetiyo açıkçası