Çevremde verilen vitaminleri kullanmayan çok kişi var .Neden kullanmadığını sorduğumda sonuçta ilaç gerek duymuyorum ,fazlası bebeğe zarar vs cümleler duydum .Birde sizin fikirlerinizi almak istedim.Şuan 25.haftamdayım bu süreye kadar düzenli kullandım ama çevrem böyle şeyler söyleyince şaşırdım açıkçası…