Gzo bir buçuk yıldır bu sorunu bende yaşıyordum inan gebeliğimden önce de vardi gebelikte de ilk aylar da çok etkiledi beni bu durum yaşadığım için çok iyi bilirim yanma ağrı sürekli idrara çıkma yapamama sorunu saatlerce tuvalette kaldığımı bilirim çok su içecek tüketsemde yapamıyordum ilk dönemlerde kötülüşünce özelde ki doktorum yatış verdi tam serum tedavileri aldım suan 7 ci ayımdayım hiç bir sorunum problemim kalmadı genelde ilac verirler ama ben kullanamıyorum doktorumla bunu konuşmuştum zaten bol bol günde 2 3 litre su tüketiyorum şimdi sık sık tuvalete çıkabiliyorum ama devlette önemsemiyorlar canım yatış vermezler ilac verirler çok ilerlediyse o da fayda etmez sana küçük bir tane serum takarlar belki o da iyi gelmez yani ben bu muameleyi gördüm devlet hastanesinde çünkü umursamiyorlar ve bagriyorlar bana ters tepkileri vardı o yüzden iyi ki özele gidiyorum